Abonamenty weterynaryjne jako benefit pracowniczy
Obecnie już ponad połowa Polaków posiada przynajmniej jedno zwierzę domowe i często traktuje je jak członka rodziny. Z badań przeprowadzonych przez Pethelp wynika jednak, że aż 40 proc. ankietowanych musiało odłożyć wizytę u weterynarza z powodu braku pieniędzy, a zapytani przez startup lekarze przyznali zgodnie, że przynajmniej raz musieli uśpić zwierzę ponieważ właściciel nie miał środków na jego dalsze leczenie. Okazuje się również, że początkowe wysokie koszty jednorazowe, stanowią także istotną barierę adopcji zwierzęcia.
Odpowiedzią na te wyzwania jest Pethelp - pierwsze w Polsce pakiety opieki weterynaryjnej dla psów i kotów, które można zrealizować w placówkach w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi.
Oferta skierowana jest głownie do firm i korporacji, które mogą wzbogacić o Pethelp swoją ofertę benefitów pracowniczych. Startup chce upowszechnić profilaktykę zdrowotną zwierząt domowych tak, aby dzięki cyklicznym badaniom przeciwdziałać potencjalnym chorobom. Zupełnie jak w medycynie dla ludzi. Profilaktyka jest tańsza, prostsza i skuteczniejsza niż leczenie.